"svar på tal"


Haha, fick en kommentar utav "bloggskandaler" att dem skrivit om mig på deras patetiska blogg ;)
Innan ni ska dampa så ska ni veta att jag skriver inte det här för jag tar åt mig utan för det är antagligen det dem vill, asså att jag ska svara dom så dom har något nytt att skriva imorgon,haha!
Enligt denna blogg så är jag player & stalker? random. Jag är tydligen en stalker utav elinfohlin för att jag hade skrivit att jag precis hade duschat & det hade hon tydligen oxå skrivit? HAHA. vad töntigt utav dig/er att skriva om en sån sak? OM NI DUSCHADE IMORSE ÄR NI STALKERS AV VARANDRA, BARA SÅ NI VET ASSÅ!
hahahah, hur jävla omoget som helst! Och sen att jag är player, AAAE? haha, OMFG. Vill ni veta vad bloggjäveln skrev eller? Att jag har dumpat Hampus (min pojkvän..) & att jag nu är tillsammans med någon Viktor? bullshit. Jag är fortfarande tillsammans med Hampus? vad fan har ni/du fått det ifrån?
JUSTE, nu kom jag på! Jag har ju skrivit att jag varit med Viktor, vad dum jag är! Såklart jag är tillsammans med honom då? För det första, han har en flickvän. För det andra, han är min barndomsvän. För det tredje, jag skulle ALDRIG skrivit/sagt att jag älskar Hampus om jag inte gjorde det, för det är starka ord & man säger bara det till någon man verkligen gillar! Jag tycker bara det är ytterst omoget & patetiskt att slösa sin fritid på att söka FALSKA fel hos människor & sedan skriva ut det för att få status? Skulle ALDRIG slösa min tid på att skriva bullshit om andra? det ända jag kan säga om detta är PINSAMT!

behövde bara skriva om detta för jag blir irriterad när människor ska försöka förstöra mellan mig & Hampus. Ingen kommer lyckas, jag lyssnar inte på bullshit.. Avundssjuka personer som inte har ett liv.

Vill ni slösa eran tid på en meningslös skandalblogg klicka HÄR
;)

image description

Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

Hoppas du får en bra söndag! :)

2012-03-25 @ 09:50:00
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: Kitiwara & Chong

Sv: Allt är bra, själv då? (:

Vill du ha en länk som visas för drygt 150-300 läsare? Klicka då här för mer information http://twoasiians.blogg.se/2012/march/alla-som-klickar-far-en-lank.html :D

Ha en bra dag! (:

2012-03-25 @ 11:59:37
URL: http://twoasiians.blogg.se/
Postat av: jonna

Jag tycker att du har rätt bezzie. Jag har råkat ut för sånt här också det är inte kul!! Jag hoppas på att ni inte lägger ner bloggen den är den bästa jag läser faktiskt!! Hoppas att allt ordnar sig ;) kram Jonna!! PS älskar er blogg ;)

2012-03-25 @ 13:30:49
Postat av: Anonym

Jag tycker att du har rätt bezzie. Jag har råkat ut för sånt här också det är inte kul!! Jag hoppas på att ni inte lägger ner bloggen den är den bästa jag läser faktiskt!! Hoppas att allt ordnar sig ;) kram Jonna!! PS älskar er blogg ;)

2012-03-25 @ 13:31:50
Postat av: Maja

Fan länkar du deras blogg för? Du tar ju inte åt dig, du hjälper dem bara få fler läsare.. Haha!

2012-03-25 @ 18:08:12
Postat av: caroline

hehe jag lämna en liten kommentar till snorungen ;) kram

2012-03-27 @ 23:21:58
URL: http://carrolinder.devote.se/
=

Kommentera här!

Alla har ett namn, skriv ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback