Morning morning!..

Godmorgon! ♥

Idag får jag lida, ajaj.. Men har precis ätit frullebulle med alla mina voffsingar och nu ligger jag nerkrupen i sängen igen. Blir så irriterad på alla katter som försöker äta upp min hamster. TWII, dra åt helvete säger jag bara. Han lever som tur iaf. Vet ännu inte hur jag ska göra, för jag orkar inte göra en ny blogg och jag vill egentligen stanna kvar på den här för tyckte det var så roligt från början. Så kommer säkert ångra mig om jag byter. Men isåfall vill jag att bezzie ska börja uppdatera utan att jag ska behöva säga till henne hela tiden. Har gjort en ny blogg iaf, och har kommit halv vägs på designen osv.. Men jag tror inte jag kommer säga vad den heter fören jag har bestämt mig helt. Så aa, får se hur de blir. Hoppas bara bezzie börjar uppdaterar utan mitt tjat..


old pic'


Kommentarer
Postat av: Jessica

Dellz!

Kolla din mejl :)

2012-03-27 @ 12:06:13
URL: http://Http://Jessicarundberg.blogg.se
=

Kommentera här!

Alla har ett namn, skriv ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback