godmorgon ♥

*zzzz!..*
Blev väck utav pappa & Antonia för ett tag sen, haha! :D
Är så jävla trött, somnade halv 6 imorse.. Men idag blir det att träffa en kompis & senare blir det fest på skylten! Ser verkligen fram emot kvällen & imorgon för då träffar jag min efterlängtade pojkvän
Så jag & Antonia ska bege oss mot Gottet & träffa en kompis & bara ta det lugnt! Jag slänger upp lite mer inlägg senare, slänger upp en bild ifrån igår med Awesome people ;)
image description
Antonia & "M" igår, tack awesome people! :D


Kommentarer
Postat av: ADAMSRUM[FOTO&VARDAG]

Ska vi göra Bloglovin' Byte;) Vad ska ni göra idag då<3:D

2012-03-17 @ 14:51:46
URL: http://adamsrum.blogg.se/
=

Kommentera här!

Alla har ett namn, skriv ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback