Gårdagen + just nu...


Hej kom ut från duschen för ett litet tag sedan.. ;)
Är faktiskt riktigt trött idag, men går dagen var helt okej faktiskt! Vi tog 17:50 bussen in till Mjölby för bion skulle börja 18:30 men Viktor hade tittat fel den började 19:30 så fick vänta på bion i 1 timma ungefär.. Sen kollade vi på The Hunger Games, filmen var 2 timmar & 22 minuter lång?! Shit, men de var det värt! Den var riktigt grym & bra så jag tipsar er om den filmen faktiskt..  Filmen var slut vid ca 22:00 och den tidigaste bussen gick 22:50? Jag stod i linne, jeansjacka + korta jeans, snacka om att jag frös som en jävla idiot! :O
Men när bussen skulle komma så kom den aldrig, den kom vid 23:00 istället åh, det var lite irriterade faktiskt, men dagens helhet var amazing. tack så jätte jätte mycket för en minnesvärd fredagskväll ;)

Nu: Väntar på mina mostrar som kommer på besök, ska käka smörgåstårta & chilla. Sen beger jag mig till Hampus & ska titta på när han ska gamea -.-  Haha, blir att träffa Antonia oxå har jag bestämt,puss! ;)

image description
Min fina vän Mirja & jag!

image description

Älskling & jag igår, älskar dig!


Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag önskar er en trevlig helg! :)

2012-03-24 @ 12:04:19
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: izza <3

Härlig kväll! <3.

Fina bilder ;)

2012-03-24 @ 13:32:29
URL: http://izzabellan.blogg.se/
Postat av: Bloggskandaler

Vi harskrivit om bezzie i vår skandalblogg

2012-03-24 @ 14:14:55
URL: http://Nattstad.se/bloggskandaler
=

Kommentera här!

Alla har ett namn, skriv ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback