Gangbang

Hej friends! Kom precis hem. Kom hem en jätte snabbis från skolan, var inte hemma mer än tjugo minuter så hann inte blogga. Men efter skolan så skjutsade min lärare hem mig, hur snäll som helst. Men tog bussen direkt för att träffa lite fina vänner (Natalie, Julia, Molly, Felicia och Johanna) :) Sen var det några fjortisar som självklart skulle "bråka" men det var inget mer än det. När jag skulle åka hem så höll jag på att missa bussen så sprang till den, när jag sitter på bussen och vänder mig om så ser jag att jag sitter på fel buss och min buss är bakom den. Så gick av nästa busshållplats och gick tillbaka till rese och väntade på en annan buss så jag fick gå från berga ända hem. Mindre kul! Men nu är jag äntligen hemma, ska fråga min kära mor om lite pengar så ska jag och Älind pallra ner till braskens och äta donkenkäk, GÖÖÖTT! jallabye



Kommentarer
Postat av: Anna

så söt du är ! ;)

bloglovinbyte ? :)

kram!

2012-03-26 @ 20:24:05
URL: http://styleez.blogg.se/
Postat av: MOAA

hoppas ni har haft en kanon helg och en kanon start på veckan ! :) kramar

2012-03-26 @ 21:05:38
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
=

Kommentera här!

Alla har ett namn, skriv ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback