Dålig morgon!



Vaknade för en stund sen, kunde inte sova så bra inatt. Somnade sent & vaknde tidigt. Och vaknade även några gånger där emellan. Idag är det verkligen inte min dag, har en skit dålig dag. Och är allmänt irriterad på allt & alla. Så akta er lite för mig idag, hehe.. Ska försöka få i mig lite frukost, sen ta på mig kläder. Ingen aning vad jag ska ha på mig idag, funderar på mjukis bara för att liksom, dåligt humör och orkar inte riktigt fixa mig ordentligt. Men får se helt enkelt, sen borstar jag gaddarna och tar sedan bussen. Gud vad skönt det ska bli att åka buss, rensa tankarna till max med musik asså. LOVE IT! Ae, men vi hörs laterooo. Slutar halv tre idag och ska hem direkt då. Så vi hörs då och även någon mobilblogg under skoltiden. XOXO

Jag just nu, trött som inibomben!! Och det syns på min ögon..



Kommentarer
Postat av: Moa

Måste bara säga att jag älskar eran blogg(eller ja när du Filippah bloggar i alla fall) Och du är sjukt snygg och cool, får massor av inspiration av dig och känner igen mig i dig rätt mycket, tänker rätt lika om saker och gillar typ samma saker, t.ex. päronmer. Neråå haha! Men ville bara säga att you rock girl! ♥

2012-03-15 @ 19:52:17
URL: http://moaokadas.se
=

Kommentera här!

Alla har ett namn, skriv ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback