bråka eller skrika på mig hjälper inte..

När jag vet att jag har gjort fel, varför ska du fortsätta skrika på mig då? Jag erkänner och ändå ska du fortsätta bråka. Visst, du kanske blev as lack i denna situation, men vad fan hjälper det med att du ska skrika och bråka med mig? Det hjälper inte ett skit, gjort är gjort. PUNKT JÄVLA SLUT. Nu är hela min jävla dag förstörd, att jag kan vara så stark vissa dagar, och så känslig andra dagar. Nu vill jag bara lägga mig i sängen, och vakna upp och få en ny dag och hoppas på något bättre..


FUL JÄVLA BILD OCKSÅ, kan de bli bättre?!?!?!?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: neda

du e fin som du är .. sluta tryck ner dig :DD

2012-03-24 @ 16:51:20
=

Kommentera här!

Alla har ett namn, skriv ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback