Bilder från norooz







Och här har vi favoriten, han som står bredvid mig och håller om mig :D
La upp den här för skojs skull ;) Man undrar ju vad fan jag håller på med?
Här är mest bilder på oss unga ledar unga. Men orkar inte lägga upp massor andra bilder. Måste även säga att det var så fult att massor fjortisar kommer med mjukis byxor och magtröjor med världens jäkla push och bara vissar hur lätta dom är? Herregud, dom skäms inte asså. De va fest, inget jävla pyjamas party.. Jag och Sandra stod och skratta åt alla såna.. Haha, så skämigt :) Men fler bilder kommer senare när jag har fått dom.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA, DET ÄR JU LEEANN XD

En liten äcklig 98a ;)

2012-03-18 @ 21:03:23
=

Kommentera här!

Alla har ett namn, skriv ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback